Projekt Marketingová komunikace značky SolarFluxu, reg. č. 0464202083
Financováno Evropskou unií – Next Generation EU!
Výzva 464 Kreativní vouchery III
Smyslem projektu bylo vytvořit důležité nástroje marketingové komunikace pro prezentaci společnosti, respektive značky SolarFlux a jejích hlavních produktů/služeb.
Naše pozornost se upnula k vytvoření video materiálů, jež lze použít k propagaci značky na sociálních sítích.
V rámci projektu byla zpracovaná 3 témata – vytvořeny 3 videospoty:
1) Profil firmy: spot prezentující SolarFlux na obecnější úrovni jako dodavatele řešení v oblasti obnovitelných zdrojů energií.
2) Spot oslovující tržní segment „novostavby - rezidenční instalace – rodinné domy“. Tohle téma odráží potřebu investorů realizovat komplexní energetická opatření v novostavbách od jednoho dodavatele.
SolarFlux reflektuje tuto skutečnost zavedením instalace tepelných čerpadel značky Sinclair.
3) Spot „chytrá fotovoltaika“ – prezentující výhody energetického managementu pro domácnosti.
Chytré FVE jsou aktuálním trendem, jenž je od 20. 2. 2025 podporován v podobě dotačního programu Nová zelená úsporám.